برگزارکننده مجلس ترحیم در مشهد

برگزارکننده مجلس ترحیم در مشهد

برگزارکننده مجلس ترحیم در مشهد

تشریفات بهشت ، مطمئن ترین برگزارکننده مجلس ترحیم در مشهد و نیز مجهز ترین برگزارکننده مجلس ختم و مراسم ترحیم در مشهد می باشد و خدمات ترحیم خود را به صورت کاملا حرفه ای و مطمئن به همشریان عزیز ارائه می نماید.

گروه تشریفات بهشت  بهترین برگزار کننده مراسم ترحیم  و مجالس ترحیم در مشهد آماده ارائه خدمات ترحیم به خانواده ایی که عزیزان خود را از دست داده اند ، می باشد.

در برگزاری مجالس ترحیم , ما سعی بر آن داشته ایم تا با استفاده از دانشجویان جویای کار ، کادر پرسنلی و اجرایی خود را تکمیل کرده تا بتوانیم با سطح فرهنگی بالاتری در برگزاری مراسم شما عزیزان خدمت کرده و با طرز برخورد و منش بهتری از مهمانان شما ، امر پذیرایی را به عمل آوریم. پرسنل و خدمه شرکت بهشت مشهد در تمام زمینه ها از جمله طرز برخورد ، نحوه پذیرایی ، آراستن و پوشش ظاهری ، کار تیمی ، انجام چیدمان ، گل آرایی و غیره تحت آموزش صحیح قرار گرفته و ماهانه در کلاس های توجیهی این شرکت مورد آزمون و خطا قرار می گیرند.

در تمام مجالس کلیه مهمانداران توسط سرپرست تشریفات ، هدایت و مدیریت می شوند . سرپرست در زمان های مقتضی نکاتی را به آنان گوش زد کرده و به بالابردن بازدهی فردی و جمعی آنان کمک می نماید به عنوان مثال سرپرست به مهمانانی که تازه در مراسم حضور پیدا می کنند توجه دارد تا تمام مهمانان توسط پرسنل ، کاملا پذیرایی شوند و این امر باعث جلب رضایت صاحبان مراسم می گردد. شاید مهم ترین دغدغه بازماندگان متوفی این باشد که عمل پذیرایی از تمام مهمانان در قسمت آقایان و بانوان به صورت کامل و بدون نقص صورت پذیرد. از مهم ترین اقلام پذیرایی در اینگونه مراسم می توان به حلوا تزیین شده ، خرما مجلسی ، شیرینی ترحیم ، چای و انواع میوه های فصل اشاره نمود ضمن اینکه می توان از کافی میکس و شیرکاکائو نیز استفاده نمود.

از دیگر خدمات تشریفتا بهشت می توان به برگزاری مراسم ترحیم در منزل اشاره نمود . بعضا خانواده ها پس از برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مسجد به برگزار کردن اینگونه مراسم در منزل می پردازند.شما می توانید با سفارش موارد لازم جهت برگزاری مراسم ترحیم همچون صندلی و میز , ظروف , گل آرایی و گروه موسیفی عرفانی مراسم باشکوهی برای متوف خود اجرا نمایید.

به لطف خدا و تلاش خود توانسته ایم خدمات مراسم ترحیم را به صورت کامل ، منصفانه و البته حرفه ای به خانواده های شهر مشهد ارائه دهیم و رضایت کامل آنان را جلب نماییم.از اینکه  به ما اعتماد دارید و مراسم ختم عزیزانتان را به ما می سپارید به خود می بالیم...

.سوالات متداول.

وسایل مورد نیاز مراسم خاکسپاری :

1- خرید قبر 2 - تهیه ترمه , بالشت و کفن  3 - تهیه لوازم پذیرایی 4 - رزرو مداح 4 - هماهنگی با مهمانداران مراسم 5 - رزرو وانت حمل بار 6 - میز عزا 7 - ترمه روی خاک یا مزار 7 - تهیه فرش 8 - تهیه صندلی 9 - سایه بان 10 - تهیه ماسک و دستکش و الکل

اشتراک گذاری:

نظر بدهید