برگزاری مراسم ترحیم در مشهد

برگزاری مراسم ترحیم در مشهد

برگزاری مراسم ترحیم در مشهد

برگزاری مراسم ترحیم در مشهد و برگزاری مجلس ختم عزیزانتان را به گروه تشریفات بهشت بسپارید و در کنترل هزینه مراسم ختم در مشهد موفق باشید. شما می توانید از خدمات ترحیم حرفه ای و منصفانه ما استفاده و در نهایت از عملکرد تیم تشریفات بهشت رضایت خاطر داسته باشید.

یکی از مشکلات صاحبان مجالس در برگزاری مجالس ترحیم , پیش بینی نادرست از تعداد مهمانان و خرید تعداد موارد پذیرایی بیش از اندازه ی مورد نیاز می باشد.از این جهت می توان از تجربه گروه تشریفات بهشت برگزار کننده مراسم ترحیم در مشهد استفاده نمود , تخمین مهمانان حاضر در مسجد با توجه به حضور آنها بر سر مزار در روز خاکسپاری و یا در رستوران مراسم ختم و نیز بنرهای اهدایی (مجالسی که قبلا در شهرستان برگزار گردیده است) صورت می گیرد. خرما تزیین شده مجلسی شیک, شیرینی ترحیم و حلوای تزیین شده و تدارک دیده شده از سوی تشریفات به تعداد 100 عدد در هر دیس چینی بوده که هم بسیار شکیل و نیز باعث جلوگیری از اصراف می گردد. میوه های مجلس نیز به تناسب تعداد مهمانان و البته خرید روز انجام می گیرد و پیش از آغاز مراسم توسط پرسنل و مهمانداران بین قسمت آقایان و بانوان تقسیم می گردد. میوه هایی که نیاز به شستشو دارد شسته می شوند و میوه هایی ک نیاز به شستن ندارند با دستمال تمیز فقط پالش می شوند و سپس در ظروف چیدمان و روی میزها قرار می گیرند.

از دیگر خدمات ترحیم تشریفات بهشت مشه می توان به برگزاری مراسم هفتم , عید اول , چهلم , سالگرد و یادبود اشاره نمود. معمولا این مراسم ابتدا بر سر مزار انجام شده و از مهمانان حاضر در آنجا پذیرایی به عمل می آید و بعضا پس از مراسم بر سر مزار مهمانان را به رستوران دعوت می نمایند.

گروه تشریفات بهشت مشهد تمام سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند در برگزاری اینگونه مراسم بهترین عملکرد خود را داشته باشد و رضایت کامل شما را جلب نماید. از اینکه به ما اعتماد دارید به خود افتخار می کنیم...

.سوالات متداول.

برای مراسم ختم چی ببریم ؟

برای برگزاری مراسم ترحیم به یک سری لوازم نیازمندیم :

به عنوان مثال برای پذیرایی حلوا و خرما و شیرنی باید از دیس چینی یا سینی فلزی استفاده کنیم و یا اگر مطمئن هستید که مسجد مورد نظرتان از لیوان یا ظروف و کارد و چنگال یهره نمی برد باید اقدام به کرایه این موارد از کرایه چی نمایید...

از مهم ترین موارد دیگر می توان به خرید میوه و آب معدنی و همچنین رزرو مداح و مهماندار اشاره نمود...

اشتراک گذاری:

نظر بدهید