مسجد المهدی رضاشهر مشهد

☷ مسجد المهدی رضوی مشهد یکی از بزرگترین مساجد منطقه رضاشهر با 2000 نفر ظرفیت است که در بلوار رضوی , حدفاصل رضوی 4 و 6 واقع شده است. مسجد المهدی رضاشهر در قسمت آقایان دارای 60 صندلی و در قسمت بانوان دارای 50 عدد صندلی و همچنین دارای آسانسور می باشد. مسجد المهدی در تمام ایام هفته و در سه نوبت صبح، ظهر و عصر برای برگزاری مراسم ختم و ترحیم قابل ررزو می باشد.


☎️ در صورت تمایل , برای رزرو مسجد المهدی رضاشهر مشهد توسط تشریفات بهشت می توانید تماس بگیرید:
09155156802 - 38331044

اشتراک گذاری:

مسجد المهدی رضاشهر مشهد

یکی از بزرگترین مساجد مشهد در منطقه رضاشهر مشهد , مسجد المهدی رضوی است که حد فاصل رضوی 4 و 6 واقع شده است و دارای ظرفیتی در حدود 2000 نفر می باشد. این مسجد برای بخش بانوان که در طبقه اول واقع شده است مجهز به آسانسور می باشد .از  مزیت های مسجد المهدی می توان به وجود جای پارک مناسب در اطراف آن اشاره نمود و وجود تعداد زیادی صندلی و میز عسلی در دو قسمت آقایان و بانوان اشاره نمود.

تشریفات بهشت مشهد تا به امروز خدمات ترحیم مناسب و آبرومندانه ای را به صاحبان مراسم جهت برگزاری مراسم ختم ارائه نموده است , از خدمات مراسم ختم توسط تشریفات بهشت می توان به خرید اقلام پذیرایی از جمله پک پذیرایی اشاره نمود. این پک ها زیپ دار و دسته دار می باشند و با توجه به درخواست صاحبان عزا با مواردی مختلفی همچون آبمیوه، کیک، میوه، حلوا و خرما با قیمت های متنوع قابل تهیه می باشد ,  این بسته ها روی میز در قسمت خروجی مسجد چیده شده اند و مهمان به محض خروج از مسجد دریافت می نمایند. نزدیک ترین مسجد به مسجد المهدی،  مسجد رضوی می باشد.

لطفا جهت رزرو مسجد المهدی مشهد  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

چرا تشریفات بهشت؟

برگزاری صفر تا صد مراسم خاکسپاری و ترحیم - تشریفات بهشت باسابقه ترین تشریفات مشهد

سابقه

بیش از 10 سال سابقه

برگزاری مراسم ختم

برگزاری بیش از 10000 مراسم ختم 

قیمت مناسب

تنوع و کیفیت بالای خدمات

قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت

قیمت و کیفیت مناسب 

امکانات مسجد المهدی رضوی مشهد

منطقه

منطقهرضاشهر

آدرس

آدرسحدفاصل رضوی 4 و 6

ظرفیت

ظرفیتحدود 2000 نفر

آسانسور

آسانسوردارد

صندلی آقایان

صندلی قسمت آقایان60 عدد

صندلی بانوان

صندلی قسمت بانوان50 نفر

پارک

جای پارک خودرومناسب

تهویه هوا

سیستم سرمایش و گرمایشدارد

سیستم صوتی

سیستم صوتیدارد

خدمات ترحیم گروه تشریفات بهشت

تشریفات مراسم خاکسپاری

برگزاری مراسم تشییع  و خاکسپاری بر سر مزار 

برگزاری مراسم ترحیم

برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مساجد

برگزاری خدمات مجالس ترحیم

برگزاری خدمات مجالس ترحیم در منزل و رستوران

 برگزاری خدمات مجالس ترحیم

 ارائه خدمات کامل به خانواده متوفی 

مشاهده خدمات تشریفات بهشت

تصاویر مسجد المهدی رضاشهر مشهد:

برای مشاهده تصاویر بر روی آن کلیک کنید
مسجد المهدی رضاشهر مشهد مسجد المهدی رضاشهر مشهد مسجد المهدی رضاشهر مشهد مسجد المهدی رضاشهر مشهد مسجد المهدی رضاشهر مشهد مسجد المهدی رضاشهر مشهد مسجد المهدی رضاشهر مشهد

جدول مشخصات مسجد المهدی رضاشهر

آدرس بین رضوی 4 و6
ظرفیت کل حدود 2000 نفر
تعداد صندلی قسمت بانوان 50 عدد
تعداد صندلی قسمت آقایان 60 عدد
شیفت کاری تمام ایام هفته در سه شیفت صبح، ظهر و عصر
جای پارک مناسب

اطلاعات بیشتر در مورد مسجد المهدی مشهد:

مسجد المهدی رضوی دارای فضای بسیار بزرگی می باشد و می تواند میزبانی مناسب جهت برگزاری مجالس ترحیم باشد. شاید بتوان مسجد المهدی را یکی از بزرگترین و زیباترین مساجد منطقه رضاشهر و حتی کل شهر مشهد دانست. به علت مساحت زیادی که مسجد المهدی دارد می توان مراسم ختم و ترحیم با تعداد مهمان حدود 2000 نفر را در آن برگزار نمود. می توان توضیح داد که به محض پر شدن صندلی در هر بخض از مسجد , مهمانداران تشریفاتی روی زمین ردیف هایی متشکل از آب معدنی , پوشه حاوی تراکت و عبه دستمال کاغذی را تعبیه می نمایند تا مهمانان توسط مهماندار تشریفات به سمت این ردیف ها راهنمایی شده و براحتی در آن مستقر شوند.

داخل مسجد از معماری فوق العاده زیبایی دارد , روی دیوار و سقف آن نیز با به کار بردن نورپردازی زیبا جلوه خاصی به خود گرفته است. کسجد المهدی رضاشهر تا به امروز توانسته میزبان بسیاری از خانواده های شهر مشهد باشد. هیئت امنا و خادمین این مسجد با خلق خوب و دید احترام به صاحبین عزا این مسجد را به یک مسجد نمونه تبدیل نموده اند.

آبدارخانه های این مسجد از افراد زبده و با تلاش بهره می برد که پیش از برگزاری مراسم ترحیم و ختم هر یک وظیفه ای را به دوش می کشند به عنوان مثال ورودی مسجد و پله ها را جارو و آبپاشی نموده و یا میزها را گردگیری کرده و در انتها به تهیه آبجوش اقدام می نمایند.

این مسجد در سه شیفت آماره میزبانی از افرادی است که عزیزان خود را از دست داده اند و می خواهند به برگزاری مراسم ختم بپردازند. اگر در محله رضاشهر به دنبال مکانی عارفانه جهت مراسم عزاداری می گردید این مسجد مناسب ترین و زیباترین مسجدی است که شما می توانید آنرا انتخاب نمایید.

رزرو مسجد المهدی مشهد.گروه تشریفات بهشت با دید خدمت به خانواده های عزادار جهت رزرو مسجد در مشهد خدمتگزار شما می باشد.از فعالیت های مهم مساجد در شهر مشهد می توان به امور فرهنگی و آموزشی اشاره نمود.

لطفا جهت رزرو مسجد المهدی مشهد  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

سوالات متداول

آدرس دقیق مسجد المهدی رضاشهر کجاست ؟
این مسجد در بلوار رضوی , حد فاصل رضوی 4 و 6 واقع شده است.
آیا مسجد المهدی جهت عذر شرعی بانوان دارای حسینیه می باشد ؟
بله این مسجد برای عذر شرعی خانم ها صاحب حسینیه است.
آیا در آبدارخانه مسجد المهدی نیرو جهت فعالیت وجود دارد ؟
بله درقسمت آقایان و بانوان افرادی جهت فعالیت مراسم وجود دارند و از مهم ترین وظایف این افراد می توان به نظافت و تمیزکاری مسجد نظیر تمیز کردن میز و صندلی ها و یا جارو کردن فرش ها و هیه ابجوش و دم نمودن چای می باشد.
از چه طریق می توان مسجد المهدی را رزرو نمود ؟
راه های ارتباطی جهت رزرو مسجد این است که با شماره تلفن تشریفات بهشت تماس گرفته و یا اینکه به محل مسجد بروید و حضوری مسجد را ررزو نمایید...
نزدیکترین مسجد به مسجد المهدی رضوی کدام است ؟
مسجد رضوی نزدیکترین مسجد به آن می باشد و محل آن در خیابان پیروزی 4 می باشد.
مسجد المهدی در چند شیفت به برگزاری مراسم ختم می پردازد ؟
این مسجد نیز مانند سایرمساجد دیگر مشهد در سه شیفت صبح , ظهر و شب مسجد را جهت برگزاری مراسم ختم توسط گروه تشریفات بهشت رزرو می دهد.

  1. user

    سلام برای رزرو مسجد از همینجا میتونیم رزرو کنیم؟

نظر بدهید