مساجد غدیر باباعلی مشهد ✔️ اطلاعات کامل به همراه آدرس

مساجد غدیر باباعلی مشهد ✔️ اطلاعات کامل به همراه آدرس

معرفی مساجد غدیر باباعلی

مساجد غدیر باباعلی، از مساجد خوب و بزرگ مشهد هستند که تاکنون در 5 منطقه مشهد به همت موسسه غدیر باباعلی متعلق به خانواده محترم درویشی ساخته و راه اندازی گردیده اند. این مساجد علاوه بر داشتن موقعیت مکانی مناسب، دارای فضای وسیع و امکانات مناسبی برای برگزاری انواع مراسمات مذهبی و فرهنگی و همچنین برگزاری مراسم ختم و ترحیم را دارند. مساجد غدیر باباعلی بصورت هیات امنایی اداره می شوند.

اگر مایل به رزرو مساجد غدیر باباعلی برای مراسم ختم را دارید، با تشریفات ترحیم بهشت تماس حاصل فرمائید.

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

مسجد غدیر باباعلی معلم - شماره 1

اولین مسجد غدیر باباعلی در خیابان معلم در سال 1381 ساخته شده است، این مسجد دارای ظرفیتی حدود 600 تا 800 نفر می باشد و بین معلم 33 و 35 واقع شده است. بنای این مسجد در دو طبقه طراحی و ساخت شده است که آقایان در طبقه همکف و بانوان در طبقه تحتانی حضور پیدا می نمایند.

مسجد غدیر بابا علی در خیابان معلم

مسجد غدیر باباعلی کامیاب - شماره 2

مسجد غدیر باباعلی کامیاب شماره 2 در خیابان شهید کامیاب بین کامیاب 11 و 13 واقع شده است. این مسجد در حدود 500 نفر در قسمت آقایان ظرفیت دارد که در دو طبقه بنا شده است، آقایان در قسمت همکف و بانوان در طبقه اول حضور دارند.

مسجد غدیر باباعلی کامیاب

مسجد غدیر باباعلی ارشاد - شماره 3

مسجد غدیر باباعلی بلوار ارشاد شماره 3 در بلوار ارشاد، ارشاد 1 واقع شده است، این مسجد بزرگترین مسجد غدیر باباعلی است که در حدود 1500 نفر ظرفیت دارد و در سال 1394 ساخته شده است، این مسجد بصورت همکف ساخته شده است و دارای فضای پارک خودرو و محوطه بزرگی می باشد.

مسجد غدیر باباعلی ارشاد

مسجد غدیر باباعلی فلاحی - شماره 4

مسجد غدیر باباعلی فلاحی شماره 4 در بلوار شهید فلاحی، نبش فلاحی 4 واقع شده است، این مسجد نیز در حاشیه خیابان واقع شده است. این مسجد نیز در دو طبقه ساخته شده است و دارای فضا و محوطه بزرگی می باشد.

مسجد غدیر باباعلی فلاحی

مسجد غدیر باباعلی شهرک رازی - شماره 5

مسجد غدیر باباعلی شهرک رازی شماره 5 در بلوار اندیشه، اندیشه شرقی6، شهید محمدی 10 واقع شده است. این مسجد در سال 1393 ساخته شده است و دارای کتابخانه نیز می باشد.

مسجد غدیر باباعلی شهرک رازی

لطفا جهت رزرو مسجد غدیر باباعلی  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

اشتراک گذاری:

خدمات تشریفات بهشت مرتبط

نظر بدهید