سفارش حلوا برای مراسم ختم در مشهد

سفارش حلوا برای مراسم ختم در مشهد

سفارش حلوا برای مراسم ختم

حلوا یک دسر ایرانی محبوب است که تاریخچه آن به دوران صفوی بر می گردد. این دسر از آرد گندم، گلاب، زعفران، شکر و روغن تهیه می شود. حلوا از گذشته تا حال برای پذیرایی در مراسم ختم و ترحیم و عزاداری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پرطرفدارترین نوع حلوا، حلوای زعفرانی است که مورد پسند اکثر افراد می باشد. در گذشته برای پذیرایی در مراسم ختم با حلوا آن را در دیس به همراه قاشق قرار می دادند اما امروزه به علت رعایت مسائل بهداشتی بصورت تک نفره در کاپ کاغذی یا تارت بیسکویتی تهیه می کنند. علاوه بر حلوای زعفرانی، حلوای عسلی، حلوای هویچ، حلوای قهوه، حلوا نسکافه و حلوا پسته و گردو نیز تهیه می شود.

سفارش حلوا و خرمای مجلسی در مشهد

تشریفات بهشت به عنوان تنها تشریفات ترحیم تخصصی در مشهد، انواع حلوا مراسم ترحیم را با مواد اولیه مرغوب با تزئینات دلخواه ارائه می دهد. در زیر تصویر برخی از نمونه های حلوای مراسم ختم، مجموعه تشریفات بهشت قرار داده شده است که می توانید آنها را سفارش دهید. حلواهای موجود در انواع حلوا فنجونی تک نفره، حلوا تارت، حلوا رولتی نان بستنی، حلوا رولتی کیکی، حلوا قاب شکلاتی، حلوا خشک و حلوا دیسی تزئینی می باشد.  جهت سفارش حلوا ختم با ما تماس بگیرید.

حلوا برای مراسم ختم

حلوای مراسم ختم

خرمای ترحیم

سفارش حلوای تارت

سفارش حلوای ترحیم

حلوای کیکی

سفارش حلوای ترحیم

سفارش حلوا ختم مشهد

سفارش حلوا در مشهد

سفارش حلوای مغزدار

سفارش حلوا برای مراسم ختم

سفارش حلوا برای مراسم ختم

لطفا جهت سفارش حلوا ترحیم بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

اشتراک گذاری:

خدمات تشریفات بهشت مرتبط

نظر بدهید