رزرو مسجد و حسینیه نصرت مشهد

☷ مسجد نصرت یکی از مساجد قدیمی مشهد است که در خبابان ابن سینا، نبش ابن سینا 10 واقع شده است، ظرفیت مسجد نصرت برای برگزاری مراسم ختم و ترحیم حدود 350 نفر می باشد و بصورت همکف ساخته شده است. این مسجد که در تمام ایام هفته در سه نوبت صبح، ظهر و عصر قابل رزرو می باشد.


☎️ در صورت تمایل , برای رزرو مسجد و حسینیه نصرت مشهد توسط تشریفات بهشت می توانید تماس بگیرید:
09155156802 - 38331044

اشتراک گذاری:

مسجد نصرت مشهد

مسجد و حسینیه نصرت مشهد یکی از مساجد قدیمی مشهد نزدیک به سه راه ادبیات است که نبش ابن سینا 10 واقع شده است. مسجد نصرت یکی از قدیمی ترین مساجد در منطقه خود به حساب می آید که در یک طبقه طراحی شده است که باعث رفت و آمد راحت تر افراد مسن به آن می شود. ظرفیت مسجد و حسینیه نصرت برای برگزاری مراسم ختم در حدود 350 نفر می باشد و در قسمت آقایان و بانوان دارای صندلی می باشد.

مسجد نصرت دارای امکاناتی نظیر سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، صندلی و میز عسلی , فرش های تمیز , خادمین و نیروی ابدارخانه کاربلد می باشد که خیال شما را از نظر برگزاری یک مراسم آبرومندانه راحت می سازد. نزدیک ترین مسجد به مسجد نصرت،  مسجد الزهرا سناباد می باشد.

مسجد و حسینیه نصرت مشهد

مسجد و حسینیه نصرت مشهد

مسجد و حسینیه نصرت مشهد

مسجد و حسینیه نصرت مشهد

لطفا جهت رزرو مسجد و حسینیه نصرت مشهد  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

چرا تشریفات بهشت؟

برگزاری صفر تا صد مراسم خاکسپاری و ترحیم - تشریفات بهشت باسابقه ترین تشریفات مشهد

سابقه

بیش از 10 سال سابقه

برگزاری مراسم ختم

برگزاری بیش از 10000 مراسم ختم 

قیمت مناسب

تنوع و کیفیت بالای خدمات

قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت

قیمت و کیفیت مناسب 

امکانات مسجد نصرت مشهد

منطقه

منطقهابن سینا - سناباد

آدرس

آدرسنبش ابن سینا 10

ظرفیت

ظرفیتحدود 350 نفر

آسانسور

آسانسورندارد - همکف

صندلی آقایان

صندلی قسمت آقایان40 عدد

صندلی بانوان

صندلی قسمت بانوان30 عدد

پارک

جای پارک خودروحاشیه خیابان

تهویه هوا

سیستم سرمایش و گرمایشدارد

سیستم صوتی

سیستم صوتیدارد

خدمات ترحیم گروه تشریفات بهشت

تشریفات مراسم خاکسپاری

برگزاری مراسم تشییع  و خاکسپاری بر سر مزار 

برگزاری مراسم ترحیم

برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مساجد

برگزاری خدمات مجالس ترحیم

برگزاری خدمات مجالس ترحیم در منزل و رستوران

 برگزاری خدمات مجالس ترحیم

 ارائه خدمات کامل به خانواده متوفی 

مشاهده خدمات تشریفات بهشت

تصاویر مسجد نصرت مشهد:

مسجد نصرت مشهد
مسجد نصرت مشهد
مسجد نصرت مشهد
مسجد نصرت مشهد
مسجد نصرت مشهد
مسجد نصرت مشهد

جدول مشخصات مسجد و حسینیه نصرت مشهد

آدرس نبش ابن سینا 10
ظرفیت کل حدود 350 نفر
تعداد صندلی قسمت بانوان 30 عدد
تعداد صندلی قسمت آقایان 40 عدد
شیفت کاری تمام ایام هفته در سه شیفت صبح، ظهر و عصر
جای پارک حاشیه خیابان

درباره مسجد نصرت مشهد:

مسجد و حسینیه نصرت از بهترین مساجد در منطقه خود به حساب می آید. به جرات می توان گفت در این منطقه قدیمی ترین مسجدی می باشد که مجالس ترحیم و ختم فراوانی را به همراه گروه های تشریفات در خود جای داده است. این مسجد با توجه به امکاناتی که در خود دارد توانسته میزبانی بسیاری از خانواده عزادار را تقبل نماید. رزرو مسجد و حسینیه نصرت مشهد..گروه تشریفات بهشت مشهد جهت رفاه حال خانواده های داغدار برای رزرو مسجد در مشهد در کنار شما می باشد.

شاید بتوان این مسجد را یکی از زیباترین مساجد شهرمان مشهد بدانیم , نزدیکترین مساجد به این مسجد را می توان مسجد الزهرا سناباد و  مسجد صاحب الزمان دانست که دور میدان صاحب الزمان واقع شده است . مسجد نصرت مناسب مراسم با تعداد مهمان 500 نفر می باشد ضمن اینکه داخل مسجد بسیار زیبا و تمیز می باشد. فرش های مسجد بسیار تمیز و مرتب بوده و میز و صندی ها با نظم و سلیقه فوق العاده ای چیدمان شده است. 

لطفا جهت  رزرو مسجد نصرت و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

سوالات متداول

آدرس مسجد و حسینیه نصرت کجاست ؟
این مسجد در خیابان ابن سینا واقع شده است. از جهات مختلفی می توانید به سمت این بنای مذهبی طی مسیر نمایید. به عنوان مثال از خیابان سناباد می توانید به مسیر خود ادامه داده و پس از رد نمودن پنجراه سناباد به تقاطع قائم و سناباد می رسید مسجد نصرت دقیقا بعد از این تقاطع و نبش ابن سینا 10 قرار گرفته است.
آیا حسینیه نصرت از آسانسور بهره می برد ؟
با توجه به اینکه این مسجد بخش بانوان و آقایان را در یک سطح به خود می بیند بنابراین نیازی به وجود آسانسور در لازم نمی بیند. قسمت ورودی آقایان مسجد درب اصلی این بنا به حساب می آید که پس از ورود به آن و رسیدن به سالنی که جاکفشی در آن قرار دارد و قرار دادن کفش ها در این بخش وارد سالن مسجد می شوید و ورودی قسمت خانم ها از داخل کوچه بوده که بانوان می توانند از این طریق وارد مسجد شوند.
آیا مسجد نصرت مشهد دارای میز و صندلی می باشد ؟
جواب این سوال مثبت می باشد. مسجد نصرت در دو بخش دارای میز عسلی و صندلی بوده و بین هر دو صندلی از یک میز استفاده شده است که هر دو مهمان به صورت مشترک از این میز استفاده می نمایند. روی هر میز عسلی جعبه دستمال کاغذی و آب معدنی البته در هوا و فصول گرم قرار داده می شود. ضکن اینکه پوشه جهت قرار دادن تراکت نیز روی میزها چیدمان می شود تا تراکت هایی که مهمانان مراسم به صاحبان مجلس تقدیم می نمایند در این پوشه ها قرار داده می شوند.
آیا در قسمت بانوان مسجد نصرت میزی تحت عنوان میز ترحیم وجود دارد ؟
خیر جواب این سوال منفی می باشد تنها میزی که در این قسمت وجود دارد میزی تحت میز قرآن موجود می باشد که مهمانداران مراسم ختم قرآن های مراسم ختم جهت تقدیم به مهمانان مراسم ختم روی آن قرار داده تا بتوانند به این وظیفه خود عمل نمایند. اما گفتنی است که تشریفات بهشت مشهد میزهایی به عنوان میز ترحیم برای هر مراسم و در هر مسجدی که مراسم ختم توسط این تشریفات در آن مسجد برگزار می گردد بهمراه خود دارد و با توجه به سفارش صاحبا عزا این میز ها را گل آرایی نموده و این خدمت را به بازماندگان متوفی ارائه می نماید.

نظر بدهید