تشریفات ترحیم بهشت به عنوان تنها تشریفات تخصصی ترحیم در مشهد با توجه به درخواست شما، انواع اقلام پذیرایی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه و در اختیار شما قرار می دهد. در صورت تمایل به درخواست تشریفات مراسم ختم و یا سفارش حلوا (تک نفره با کاغذ یا تارت)، خرما (ساده و مغزدار)، شیرینی ترحیم (بلک فارست، فرنتینا، برشتوک، زولبیا، باقلوا) و پک پذیرایی ترحیم با ما تماس بگیرید.

☎️ جهت برگزاری تشریفات مراسم ترحیم و سفارش اقلام پذیرایی ختم با شماره های
09155156802 و 38331044
تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری:

پذیرایی مراسم ختم در مشهد

پذیرایی در مراسم ختم از گذشته تا حال مرسوم بوده و خانواده متوفی از میهمان های خود با حلوا، خرما، میوه و ... پذیرایی می نمایند. در بین ما مسلمانان صله رحم و پذیرایی از میهمان ها دارای برکات و ثواب است که در مراسم ختم این ثواب نثار شادی روح متوفی می گردد.

در مراسم ختم برای پذیرایی از میهمان ها معمولا از چای، آب معدنی، حلوا، خرما، انواع شیرینی ترحیم و پک پذیرایی ترحیم برای میهمان ها استفاده می شود که می توان آنها را در کیفیت های مختلف تهیه نمود.

تشریفات ترحیم بهشت به عنوان تنها تشریفات تخصصی ترحیم در مشهد با توجه به درخواست شما، انواع اقلام پذیرایی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه و در اختیار شما قرار می دهد. در صورت تمایل به درخواست تشریفات مراسم ختم و یا سفارش حلوا (تک نفره با کاغذ یا تارت)، خرما (ساده و مغزدار)، شیرینی ترحیم (بلک فارست، فرنتینا، برشتوک، زولبیا، باقلوا) و پک پذیرایی ترحیم با ما تماس بگیرید.

پذیرایی مراسم ختم

پذیرایی مراسم ختم

موارد مناسب برای پذیرایی در مراسم ختم

نوشیدنی‌ها: نوشیدنی‌های گرم مانند چای، نسکافه و قهوه به عنوان گزینه‌های اصلی پذیرایی در مراسم ختم بسیار مناسب هستند (البته سرو نسکافه و قهوه در برخی مساجد ممنوع است). چای و قهوه به مهمانان کمک می‌کنند تا در طول مراسم احساس راحتی بیشتری داشته باشند و فرصتی برای آرامش پیدا کنند. همچنین ارائه نوشیدنی‌های سرد مانند آبمیوه و آب معدنی نیز می‌تواند تنوع بیشتری به پذیرایی بدهد و نیازهای مختلف مهمانان را برآورده کند.

شیرینی‌های ترحیم: شیرینی‌های ترحیم یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین گزینه‌های پذیرایی در مراسم ختم هستند. انواع مختلفی از شیرینی‌ها می‌تواند تهیه شده و در ظروف مناسب سرو شود. انتخاب شیرینی‌های ساده و سبک می‌تواند به مهمانان کمک کند تا بدون ایجاد احساس سنگینی از پذیرایی لذت ببرند. محبوبترین شیرینی های ترحیم عبارتند از بلک فارست، فرنتینا، برشتوک، زولبیا و باقلوا.

موارد مناسب برای پذیرایی ختم

میوه‌های تازه: میوه‌های تازه یکی از سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین گزینه‌ها برای پذیرایی هستند. می‌توان انواع میوه‌های فصل را به صورت خرد شده و در ظروف مناسب سرو کرد. میوه‌ها به دلیل محتوای ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌توانند انرژی و حس خوبی به مهمانان بدهند و به ایجاد یک فضای آرام و سالم کمک کنند. بهتیرن میوه ها برای پذیرایی ترحیم می توان به موز، پرتقال و سیب اشاره نمود که اغلب آنرا در پک پذیرایی تقدیم میهمان ها می کنند.

دسرهای سبک: دسرهای سبک مانند کرم کارامل، شله زرد و دیکچه گاهی به درخواست صاحبان عزا به میهمان ها بصورت پک های تک نفره ارائه می گردد.

موارد مناسب برای پذیرایی ختم

ایده‌های پذیرایی در مراسم ختم

پذیرایی مراسم ختم شامل چند مرحله می باشد، پذیرایی با وعده های غذایی ناهار یا شام که معمولا بعد از خاکسپاری، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد انجام می شود. مرحله دیگر پذیرایی در هنگام مراسم ترحیم در مسجد، تالار، منزل متوفی و یا باغ انجام می شود.

پذیرایی وعده های غذایی ترحیم می تواند بصورت پرسی یا سلف سرویس انجام شود. تنوع غذا در پذیرایی پرسی کمتر از سلف سرویس است. پرتقاضاترین و محبوبترین غذا برای مراسم ختم زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب و چلو کباب در کنار یک نوع خورشت می باشد.

پذیرایی در مراسم ختم، نیز در چند مرحله می تواند انجام شود. مرحله اول در هنگام نشستن میهمان ها و مرحله دوم هنگام خروج آنها است. معمولا پذیرایی در مسجد با محدودیت هایی همراه است اما پذیرایی در تالار می تواند بسیار متنوع و خلاقانه باشد.

برای پذیرایی مراسم ترحیم در مسجد، می توان از شیرینی های متنوع به همراه حلوای تارت و خرمای مغزدار استفاده نمود. در هنگام خروج هم می توان از پک پذیرایی که معمولا شامل آبمیوه، کیک و میوه تازه است استفاده نمود.

اگر می خواهید پک پذیرایی متفاوتی داشته باشید، می توانید از بطری های آبمیوه طبیعی، شیر کاکائو یا شیر موز، کیک خانگی، شکلات های کاکائویی به همراه یک ظرف دسر استفاده نمود.

برای پذیرایی مراسم ترحیم در تالار شما می توانید پذیرایی متنوع تری داشته باشید، از انواع نوشیدنی های سرد و گرم گرفته تا انواع دسرهای خوشمزه. متفاوت ترین نوشیدنی های قابل سرو در تالار می تواند شامل آبمیوه های طبیعی، شیک های میوه، موکا و کاپوچینو، دمنوش و ... در کنار انواع دسرها و کیک های خانگی باشد.

معمولا در تالار پک پذیرایی به میهمان ها داده نمی شود، پس می توان از دسرهای میوه و یا پذیرایی بر سر میز، از میهمان ها پذیرایی نمود.

تزیین میز ترحیم

در صورت تمایل به پذیرایی مراسم ترحیم در مشهد با تشریفات بهشت تماس حاصل فرمائید.

لطفا جهت تشریفات ترحیم بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

چرا تشریفات بهشت؟

برگزاری صفر تا صد مراسم خاکسپاری و ترحیم - تشریفات بهشت باسابقه ترین تشریفات مشهد

سابقه

بیش از 10 سال سابقه

برگزاری مراسم ختم

برگزاری بیش از 10000 مراسم ختم 

قیمت مناسب

تنوع و کیفیت بالای خدمات

قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت

قیمت و کیفیت مناسب 

نظر بدهید