با توجه به قیمت بالای تاج گل های طبیعی، عده ای از عزیزان تمایل به خرید آن ندارند و میخواهند تاج گل را برای مراسم اجاره کنند.
تشریفات بهشت انواع تاج گل های طبیعی را با ابعاد مختلف (یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه) را جهت مراسمات شما عزیزان اجاره می دهد.

✔️ قیمت کرایه تاج گل با توجه به ابعاد آن از مبلغ حدود 800 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان متغیر است.
✔️ قیمت تاج گل طبیعی دست دوم از مبلغ دو میلیون تومان به بالا می باشد.

☎️ لطفا جهت اطلاع از قیمت ها و شرایط با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

کرایه تاج گل در مشهد

کرایه تاج گل در مشهد موضوعی جدید است که در سالهای اخیر با توجه به موضوع تورم و گرانی گل رواج پیدا کرده است. در حال حاضر خرید تاج گل طبیعی قیمتی فراتر از 3 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت لذا موضوع اجاره تاج گل پر رنگ تر خواهد شد.

معمولا تاج گل در مراسمات ترحیم، افتتاحیه و گاهی هم برای عروسی مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت یک طبقه ، دو طبقه و سه طبقه با انواع گل های طبیعی مانند آنتریوم، لیلیوم، داوودی، رز، آلستر و ... ساخته می شود.

تمام تاج گلهایی که توسط تشریفات بهشت کرایه داده می شود قبل از ارسال توسط گل فروشی مرتب سازی می شود و شاخه گلهای معیوب و پلاسیده آن تماما تعویض می گردد، لذا از نظر کیفیت تفاوتی با تاج گل های نو ندارد. یک نکته مهم در کرایه تاج گل این است که تاج گل هایی که کرایه داده می شود معمولا دارای تعدادی محدود است و انتخاب ظاهر و نوع گل معمولا توسط مشتری امکان پذیر نیست و مشتری صرفا می تواند از موارد موجود یک مورد را انتخاب نماید.

کرایه تاج گل در مشهد

کرایه تاج گل در مشهد

کرایه تاج گل در مشهد

کرایه تاج گل در مشهد

هزینه اجاره تاج گل در مشهد

هزینه اجاره تاج گل به اندازه و ابعاد آن بستگی دارد و با توجه به ابعاد آن ( یک، دو و سه طبقه) قیمتی بین 800 هزار تومان تا 3 میلیون تومان دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی تاج گل ها قبل از ارسال اصلاح و مرتب سازی می شود و دارای گل معیوب و پلاسیده نخواهد بود.

تاج گل های ارسالی توسط تشریفات ترحیم بهشت با تاج گل خیریه مشهد از چند نظر متفاوت است، نکته اول اینکه اکثر تاج گلهای خیریه دارای گل های مصنوعی است و کمتر از گل طبیعی استفاده شده است و نکته دوم اینکه با توجه به اینکه تاج گل ها توسط صاحبان مجالس به خیریه ها اهدا می شود معمولا دارای گل های معیوب است و فرآیند بازسازی و تازه سازی در آنها صورت نگرفته است.

در هنگام اجاره تاج گل، نمونه موجود انتخابی برای شما ارسال شده و پس از اتمام مراسم مجددا توسط ما جمع آوری خواهد گردید.

اجاره تاج گل در مشهد

اجاره تاج گل در مشهد

اجاره تاج گل در مشهد

اجاره تاج گل در مشهد

لطفا جهت کرایه تاج گل بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

تاج گل ترحیم در مشهد

تشریفات ترحیم بهشت با توجه به سابقه طولانی در اجرای مراسمات ترحیم، با بهترین گل فروشی های مشهد همکاری مستمر دارد و از لحاظ قیمت و کیفیت حرفی برای بقیه رقبا نمی گذارد.

در صورتی که برای مراسم ترحیم درخواست خرید تاج گل و یا کرایه آنرا دارید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان تاج گل برای شما ارسال گردد. تشریفات بهشت قیمت و کیفیت تاج گل را در سراسر مشهد تضمین می نماید.

در صورت تمایل به خرید تاج گل برای مراسم ختم، نمونه های مختلف با گل های متنوع برای شما ارسال شده و از بین آنها می توانید نمونه مورد نظر را انتخاب کرده و یا عکس نمونه مورد نظرتان را از سایر گل فروشی ها برای ما ارسال کنید تا مطابق آن تاج گل آماده و برای شما ارسال گردد. متن درخواستی شما نیز در هنگام سفارش چاپ و بر روی آن نصب می گردد. پس از ارسال تاج گل و قرار دادن آن در مکان مورد نظر در صورتیکه در آنجا برای تحویل حضور نداشته باشید، عکس از مکان قرار گیری گرفته شده و برای شما ارسال می گردد تا خیالتان از لحاظ تحویل و کیفیت، آسوده گردد.

برای کرایه تاج گل ترحیم روال کمی متفاوت است و ما نمونه های موجود در آن روز را برای شما ارسال کرده و مورد انتخابی برای شما ارسال می گردد.

تاج گل ترحیم در مشهد

تاج گل ترحیم در مشهد

تاج گل ترحیم در مشهد

تاج گل ترحیم در مشهد

گل مراسم ختم

برای مراسم ختم معمولا از گل های رنگ سفید بیشتر استفاده می شود، گل های آنتریوم، لیلیوم، رز سفید، داوودی، آلستر، لیسیانتوس، شب بو، گلایل و میخک بیشتر برای مراسم ختم استفاده می شود.

گل مراسم ختم

تاج گل ترحیم خیریه

با توجه به اینکه در سال های گذشته اکثر تاج گل ها، پس از مراسم توسط صاحبان مجالس به خیریه ها اهدا و این تاج گل ها توسط خیریه اجاره داده می شد، کرایه تاج گل به تاج گل خیریه معروف شده است.

در حال حاضر اکثر صاحبان مجالس، با توجه به محدودیت های نگهداری، تاج گل ها را به برخی گل فروشی ها می فروشند و این تاج گل های خریداری توسط گلفروشی بازسازی شده و کرایه داده می شود، از نظر ظاهر این تاج گل با تاج گل نو هیچگونه تفاوتی ندارد.

اجاره تاج گل ترحیم در مشهد

یکی از هدایای مرسوم در مراسم ختم که از طرف مهمانان به صاحبان عزا تقدیم می شود , تاج گل ترحیم می باشد. این روزها کرایه تاج گل در مشهد , به شدت مرسوم شده است و می توان دلیل آنرا گران بودن تاج گل ترحیم دانست.  قیمت تاج گل در مشهد با توجه به ابعاد یعنی یک , دو یا سه طبقه بودن آن و همچنین گل هایی که در آن بکار رفته است بستگی دارد. از گران ترین گل های موجود در تاج گل می توان به رز و لیلیوم و آنتریوم و پرنده بهشت نام برد.

با توجه به گران شدن گل طبیعی، شما می توانید به جای پرداخت هزینه گزاف برای خرید تاج گل یک گزینه ساده تر و البته با هزینه کمتر را انتخاب کنید و آن راهی به جز کرایه تاج گل نیست. اگر قصد خرید یک عدد تاج گل طبیعی یک طبقه را دارید در حال حاضر حداقل باید مبلغ 4 میلیون تومان را بپردازید اما اگر بخواهید آنرا کرایه نمایید می توانید فقط با پرداخت 25% مبلغ نو، تاج گل را  کرایه نمایید.

روی هر تاج گل یک کاغذ لمینت شده در ابعاد a3 چاپ می شود که نام افراد هدیه دهنده و متن تسلیت روی آن تایپ شده است، از این رو صاحبان عزا متوجه می شوند که چه کسانی از این طریق به آنان تسلیت گفته اند. پلاکارد مورد نظر با توجه به متن مورد نظر شما چاپ و روی تاج گل نصب می گردد.

 تاج گل دست دوم مشهد

برخی صاحبان مراسم به علت عدم نیاز به تاج گل بعد از مراسم، اقدام به فروش آنها به گل فروشی ها می نمانید. با توجه به قیمت بالای خرید تاج گل طبیعی برای مراسم ختم و افتتاحیه، عده ای تمایل به خرید این تاج گل ها دارند که قیمتی به مراتب کمتر داشته و گل های آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

تشریفات بهشت با توجه به برگزاری مراسمات متعدد، اقدام به فروش انواع تاج گل های طبیعی به افراد متقاضی دارند. کلیه تاج گل ها، مرتب سازی شده و گل های معیوب آن تعویض می گردد و تفاوتی با نو ندارد و حدود نصف قیمت یک تاج گل نو هزینه در بر خواهد داشت.

 تاج گل دست دوم مشهد

 تاج گل دست دوم مشهد

 تاج گل دست دوم مشهد

 تاج گل دست دوم مشهد

چرا تشریفات بهشت؟

برگزاری صفر تا صد مراسم خاکسپاری و ترحیم - تشریفات بهشت باسابقه ترین تشریفات مشهد

سابقه

بیش از 10 سال سابقه

برگزاری مراسم ختم

برگزاری بیش از 10000 مراسم ختم 

قیمت مناسب

تنوع و کیفیت بالای خدمات

قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت

قیمت و کیفیت مناسب 

لطفا جهت کرایه تاج گل بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

سوالات متداول

آیا هزینه حمل و نقل تاج گل با گلفروش است یا خیر ؟
هزینه حمل تاج گل کرایه ای بر عهده فرد کرایه کننده می باشد. گلفروش به غیر از مبلغ تاج گل , مبلغی جدا گانه بابت هزینه حمل آن دریافت می نماید... در چند پاراگراف قبل نیز توضیح داده شد که مکان و زمان مورد نظر شما پرسیده می شود و طبق همان اطلاعات ارسال می گردد و هزینه ارسال بر عهده سفارش دهنده گل می باشد...
تاج گل کرایه ای مصنوعی است ؟
تاج گل هایی که به صورت کرایه ای در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد هم بهصورت مصنوعی و هم طبیعی موجود می باشد.

نظر بدهید