تشریفات بهشت قدیمی ترین و باسابقه ترین تشریفات ترحیم در مشهد

تزئین میز ترحیم در طرح های متنوع قابل اجرا در سر مزار، رستوران، تالار، مسجد و منزل
استفاده از انواع گل های طبیعی و شمعهای چند شاخه و حباب دار
سفارش حلوا تزئینی، خرمای مغزدار و شیرینی ترحیم
استفاده از بهترین پارچه های مخمل و لمه


☎️ در صورت تمایل , برای تشریفات ترحیم و میزآرایی ترحیم با ما تماس بگیرید:
09155156802 - 38331044

اشتراک گذاری:

تزیین میز ترحیم در مشهد

یکی از خدمات مجالس ترحیم پرکاربرد و عرضه شده  گروه تشریفات بهشت ،به خانواده های عزادار ، تزیین میز تسلیت یا  تزیین میز ختم و ترحیم در مشهد می باشد. تزیین میز ترحیم شیک می تواند زیبایی و جلوه بسیار زیادی را به مراسم ختم ببخشد...

از خدمات ارائه شده توسط گروه تشریفات بهشت مشهد ,  تزئین میز ترحیم و گل آرایی میز ترحیم می باشد. این میز می تواند در مسجد , منزل , رستوران و یا بر سر مزار متوفی قبل از ورود صاحین مجلس و مهمانان در مکانی که خیلی باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد و در عین حال در دیدرس کامل باشد , طراحی و اجرا می گردد.

از موارد به کاربرده شده در میز ترحیم می توان به گل آرایی از قبیل سبد گل و کپه گل  (گرد و مربعی و خطی ) , شمع آرایی ( وارمر , قطور , بلند , مشکی و سفید و شمع الکتریکی ) , عکس متوفی ( قاب عکس , شاسی ام دی اف , استند بنر با ابعاد 200*90 ) , موارد پذیرایی همچون حلوا , خرما و شیرینی ترحیم ( که این اقلام با چنگال اردو یا چنگال دوشاخه پلاستیکی بر سر مزار سرو می شوند ) اشاره کرد. سطح میز عزاداری با پارچه مشکی پوشانده شده و با به کاربردن ترمه که می تواند در رنگ های متفاوتی باشد تزیین می شود به این صورت که ترمه ها باید روی پارچه مشکی , پهن شده و سایر موارد را روی آن قرار دهیم.

تزیین میز ترحیم

تزیین میز ختم

تزیین میز ترحیم

تزیین میز ترحیم

این میز می تواند در انواع مختلفی طراحی و تزیین گردد مثلا می توان از دو میز یا سه میز ترک برای آن استفاده نمود و یا مثلا از میزهای گرد بلند ( ترک ) یا مستطیل جهت دیزاین آن بهره برد. بیشترین زیبایی این میز را گل و کپه گل های به کاربرده در آن بوجود می آورند مثلا می توان از قاب عکس هایی که دور تا دور آن گل آرایی شده و یا قاب عکس هایی که درون استند گل آرایی ( محل نصب عکس به صورت سیار که در خود گل آرایی جای داده است ) استفاده کرد.

از دیگر موارد به کار برده شده در تزیین میز ختم می توان به آیینه , قرآن , گلاب پاش و یا مجسمه های فرشته که نماد روح متوفی می باشد بهره برد.

گروه تشریفات بهشت با آموزش پرسنل خود در تمام موارد از جمله چیدمان میز ترحیم , توانسته طبق میل و سلیقه صاحبان مجالس عمل نماید و رضایت آنان را جلب کند. 

تزیین میز ترحیم

تزیین میز ترحیم

گل‌های مورد استفاده در تزیین میز ترحیم

 در تزیین میز ترحیم، معمولاً از گل‌های طبیعی استفاده می‌شود که به احترام به مرحوم و برای ایجاد یک فضای متناسب با موضوع استفاده می‌شوند. این گل‌ها معمولاً به شیوه‌های مختلف تزیین می شود و انتخاب آن‌ها به سلیقه فرد و نوع مراسم بستگی دارد. از قدیم انتخاب گل بیانگر رابطه احساسی شما با متوفی بوده است.

اغلب در تزیین میز از گل های به رنگ سفید و زرد استفاده می کنند. گلهای گلایل، داودی، شیپوری، زنبق، رز، میخک سفید، آنتوریوم، شب بو، سوسن، ارکیده، نرگس،لاله و بنفشه در تزیین میز استفاده می‌شوند.

تشریفات ترحیم بهشت، بهترین و باکیفیت ترین گلهای طبیعی را در تزئین میز استفاده می نماید.

گل های میز ترحیم

حلوا و خرمای مجلسی

یکی از موارد مهم در تزئین میز ترحیم و ختم، حلوا، خرما و شیرینی ترحیم می باشد. این موارد بصورت تزئین شده با چیدمان بهداشتی در دیس های سیلور و چینی بر روی میز قرار می گیرد. حلوا می تواند در انواع زعفرانی، عربی، شکلاتی، تارت و نان بستنی و خرما با مغز گردو، بادام با تزئین پودر نارگیل، پودر پسته و خلال قابل سفارش است. از بهترین شیرینی های ترحیم می توان به بلک فارست، فرنتینا، برشتوک و انواع باقلوا اشاره نمود. تمامی این موارد توسط تشریفات بهشت قابل سفارش است.

حلوا و خرمای مجلسی

حلوا و خرمای مجلسی

حلوا و خرمای مجلسی

حلوا و خرمای مجلسی

چرا تشریفات بهشت؟

برگزاری صفر تا صد مراسم خاکسپاری و ترحیم - تشریفات بهشت باسابقه ترین تشریفات مشهد

سابقه

بیش از 10 سال سابقه

برگزاری مراسم ختم

برگزاری بیش از 10000 مراسم ختم 

قیمت مناسب

تنوع و کیفیت بالای خدمات

قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت

قیمت و کیفیت مناسب 

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

سوالات متداول

برای گل آرایی میز ترحیم از چه گل هایی می توان استفاده نمود ؟
از پرکاربرد ترین گل های مورد استفاده در مراسم ترحیم می توان به گل های داوودی , رز , آنتریوم , گلایل , شب بو , لیلیوم و... استفاده کرد از این گل ها می توان برای تزیین میز سالگرد فوت و تزیین مراسم ختم عزاداری استفاده نمود.
تزیین ظرف میوه برای مراسم ختم چگونه دیزاین می شود ؟
برای این کار می توان از چند دیس و چند قلم میوه مانند موز , پرتقال , نارنگی , خیار و ... استفاده نمود. میوه ها را داخل دیس ها چیده و روی آن را با سلفون می پوشانیم سپس با چند ربان و توری مشکی آنها را دیزاین می نماییم و روی میز ترحیم قرار می دهیم.
برای تزیین گل و شمع برای مجلس ترحیم از چه وسایلی می شود استفاده نمود ؟
برای تزیین میز ختم با استفاده از شمع می توان از چند مدل شمع مختلف مثل شمع وارمر , شمع بلند , شمع ضخیم و شمع های فانتزی استفاده کرد. وارمرها باید در جاوارمری های شیشه ای قرار گیرند و شمه های بلند را نیز در جاشمعی های تک شعله بلند قرار می دهیم و شمع های ضخیم را نیز در جاشمعی هایی که مانند لاله هستند جا می دهیم.

نظر بدهید