برگزاری مراسم ترحیم در منزل | تشریفات بهشت

برگزاری مراسم ترحیم در منزل | تشریفات بهشت

برگزاری مراسم ترحیم در منزل

از دست دادن ناگهانی یک عزیز ممکن است ما را در شوک فرو برد و برای انجام پذیرایی از میهمان ها دچار سردرگمی و مشکل شویم. برگزاری مراسم ترحیم را می توان در مسجد، منزل، تالار و یا باغ ویلا انجام نمود و بسته به بودجه ای که داریم می توانیم پذیرایی متفاوتی داشته باشیم. در گذشته نه چندان دور اکثر مراسمات ختم در منزل برگزار می شد اما امروزه بیشتر برای همدردی آشنایان نزدیک مراسمات مختصر در منزل برگزار می شود.

اگر بازماندگان فرد فوت شده علاقمند باشند تا مراسمات ترحیم و یادبود را برای عزیزشان در منزل برگزار کنند، در صورت کمبود وقت و نداشتن شرایط روحی مناسب می توانند این کار را به شرکت های تشریفات ترحیم بسپارند.

گروه تشریفات ترحیم بهشت، با بیش از 10 سال سابقه در امر برگزاری مراسمات ختم و ترحیم می تواند شما را در این امر یاری رساند و مجلسی درخور شان شما و خانواده متوفی برگزار نمایند. ما با آموزش مهمانداران خود در این زمینه، تاکنون توانسته ایم به خانواده های متعددی در شهر مشهد خدمات ترحیم خود را ارائه نماییم.

تشریفات ترحیم در منزل

تشریفات ترحیم در منزل

تشریفات ترحیم در منزل

خدمات مراسم ختم در منزل

برای برگزاری مراسم ترحیم در منزل ما به یک سری لوازم و امکانات برای رفاه حال میهمان ها نیاز داریم که این موارد را در ادامه توضیح می دهیم:

1 - تهیه میز و صندلی

ممکن است برای پذیرایی در منزل یا ویلا نیاز به تعدادی میز و صندلی باشد که چیدمان آن طبق میل و سلیقه شما انجام خواهد شد به عنوان مثال می توان از صندلی تاشو یا صندلی های معمولی و همچنین از میز عسلی در رنگ های مختلف استفاده نمود.

2 - تهیه ظروف مورد نیاز

با توجه به تعداد میهمان ها ظروف پذیرایی تهیه می شود. ظروف می تواند شامل میوه خوری , کارد و چنگال , فنجان و نعلبکی , دیس میوه و ظروف مخصوص چیدمان حلوا و خرما و غیره می باشد.

3 - تهیه موارد پذیرایی

خوراکی های پذیرایی ترحیم شامل میوه تازه, حلوا , خرما, شیرینی (باقلوا، میکادو), چای , نسکافه  و آبمیوه می باشد، جهت پذیرایی از مهمانان از نوشیدنی های سرد و گرم، آبمیوه های طبیعی، قهوه و گلاسه نیز استفاده می شود. در برخی از پذیرایی ها می توان از پک پذیرایی ویژه ترحیم نیز با اقلام دلخواه استفاده نمود.

حلوای ترحیم

4 - اعزام مهمانداران آموزش دیده

 پذیرایی مراسم ترحیم بر عهده میهمان داران می باشد که دارای لباس فرم متحدالشکل می باشند. این پرسنل ساعاتی قبل از آغاز مراسم در منزل شما حاضر شده و مقدمات برگزاری مجالس شما عزیزان را با بهترین کیفیت فراهم می نمایند. از وظایف آنها می توان به پذیرایی از میهمان ها و چیدمان اقلام پذیرایی در ظرف مورد نظر و چیدمان میز و صندلی اشاره نمود.

5 - تزیین میز ترحیم و سفارش تاج گل

تزئین میز ترحیم، یکی از پرطرفدار ترین موارد برگزاری ختم می باشد که می تواند در منزل , تالار و مسجد انجام گردد. از موارد به کار برده شده در تزئین میز ترحیم می توان به گل آرایی و شمع آرایی اشاره نمود. معمولا در میز ترحیم عکس متوفی گل آرایی شده و میز با کمک روبان، تور، رومیزی های ترمه یا مخمل مشکی تزئین می گردد. همچنین در بیشتر اوقات سینی‌های تزیین‌شده پذیرایی مانند سینی حلوا و خرما، شیرینی و میوه روی میزها چیده می شود. برای تاج گل هم انتخاب های متفاوتی برای شما وجود دارد.

6 - انجام خدمات عکاسی و فیلمبرداری در محل.

عکاسی و فیلم برداری در مجالس ختم به دلخواه صاحبان عزا انجام می شود.

7 - اعزام گروه موسیقی سنتی و عرفانی.

گروه های موسیقی سنتی و عرفانی معمولا در برخی از مراسمات یادبود و ترحیم دعوت به عمل می آید و در آن قطعات با نی، دف، سنتور و تار اجرا می شود و بیشتر به خواندن اشعار معنوی و مذهبی و توصیف مرحوم یا مرحومه می پردازند.

8 - تهیه و اجرای سیستم نور و صوت حرفه ای.

برای برگزاری مراسم، نیاز به تهیه سیستم صوتی برای خواندن قرآن و دعا، سخنرانی و ... می باشد. در بیشتر موارد نیاز به نور جداگانه نیست اما اگر مراسمات در فضای باز، باغ و یا ویلا برگزار گردد نیاز به تهیه نور نیز می باشد.

هزینه برگزاری مراسم ترحیم در منزل

با توجه به اینکه فوت عزیزان یک موضوع غیر قابل پیش بینی است، لذا ممکن است اکثر خانواده ها در ابتدا دچار مشکل مالی برای هزینه های شوند. هزینه برگزاری مراسم ترحیم تحت تاثیر عواملی همچون تعداد مهمان‌ها، نوع گل‌آرایی و شمع‌آرایی، نوع و اقلام پذیرایی، پک‌های بسته‌بندی پذیرایی و تعداد نیروی مهماندار مورد نیاز شما می باشد. در تشریفات بهشت ما طیف وسیعی از خدمات و ملزومات پذیرایی را ارائه می دهیم. ما با توجه به بودجه شما بهترین و باکیفیت ترین مورد را پیشنهاد می دهیم و نگرانی شما را از انجام یک مراسم آبرمندانه بر طرف می سازیم. شما می‌توانید یک مراسم ختم لاکچری را در منزل برگزار کنید یا هزینه‌ها را مدیریت کرده و مراسمی مقرون‌به‌صرفه و آبرومندانه برگزار کنید، ما در کنار شما خواهیم بود و قیمت خدمات تاثیری در کیفیت ارائه خدمات ما نخواهد داشت، ما بهترین و حرفه ای ترین موارد را برای شما در نظر خواهیم گرفت.

لطفا جهت برگزاری مراسم ترحیم در منزل بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

چرا تشریفات بهشت؟

برگزاری صفر تا صد مراسم خاکسپاری و ترحیم - تشریفات بهشت باسابقه ترین تشریفات مشهد

سابقه

بیش از 10 سال سابقه

برگزاری مراسم ختم

برگزاری بیش از 10000 مراسم ختم 

قیمت مناسب

تنوع و کیفیت بالای خدمات

قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت

قیمت و کیفیت مناسب 

خدمات ترحیم گروه تشریفات بهشت

تشریفات مراسم خاکسپاری

برگزاری مراسم تشییع  و خاکسپاری بر سر مزار 

برگزاری مراسم ترحیم

برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مساجد

برگزاری خدمات مجالس ترحیم

برگزاری خدمات مجالس ترحیم در منزل و رستوران

 برگزاری خدمات مجالس ترحیم

 ارائه خدمات کامل به خانواده متوفی 

رزرو خدمات تشریفات بهشت

اشتراک گذاری:

خدمات تشریفات بهشت مرتبط

  1. Image

    بسیار مطالب خوبی دارین. خدا قوت

  2. Image

    توی روزهای سخت کنارمون بودین واقعاً ازتون ممنونیم. از نیروهای خوبتون و مجموعه ی مودبتون هن راضی هستیم. انشاالله هر رزو بهتر و قویتر باشین. حتماً روح مادرم شاد هست و از شما راضی

نظر بدهید