خرید ملزومات مراسم ختم | برای برگزاری مراسم ختم به چه چیزهایی نیاز داریم؟

خرید ملزومات مراسم ختم | برای برگزاری مراسم ختم به چه چیزهایی نیاز داریم؟

خرید ملزومات مراسم ختم

از مهم ترین موارد برگزاری مراسم ترحیم می توان به خرید ملزومات مراسم ترحیم و وسایل لازم برای مراسم ختم اشاره نمود. این اقلام باید از بالاترین کیفیت و البته هزینه مناسبی برخوردار باشد. تمام اقلام جهت برگزاری اینگونه مراسم خرید روز انجام می شود و مطمئنا رضایت خاطر شما عزیزان را جلب می نماید.

( تشریفات بهشت , تمام موارد پذیرایی بدون استفاده باقی مانده از مجالس ترحیم را با کمال احترام  از شما پس خواهد گرفت و مبلغ آن را از صورتحساب شما کسر خواهد نمود )

14 مورد از ملزومات مراسم ختم

از مهم ترین موارد برگزاری مراسم ترحیم و ختم  , خرید ملزومات مراسم ختم می باشد و می توان به صورت خلاصه به ذکر چند مورد اشاره نمود :
  • 1 - چای و قند : شاید بتوان اصلی ترین مورد پذیرایی در اینگونه مراسم را چای دانست باید در تهیه چای به چند نکته اشاره نمود اینکه مثلا از نظر رنگ , بو  و طعم از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

  • 2 - خرمای مجلسی شیک : معمولا در مراسم ختم از خرمای مغزدار استفاده می شود به این صورت که هسته آن را تخلیه نموده و بجای آن از مغز گردو استفاده می نمایند. خرما مغزدار در مدل های مختلفی تهیه می شود مثلا می توان سطح خرما را با خمیر فوندانت پوشاند.

  • 3 - حلوای تزیین شده : به دو صورت دیسی و تکنفره تولید می شود که در مراسم بیشتر از مدل تکنفره استفاده می شود چون که هم بهداشتی تر و در پایان اصراف نمی شود. یکی از مزایای حلوای یکنفره این است که زیر آن از کاغذهای مخصوص استفاده شده و از لحاظ بهداشتی  بسیار مهم می باشد.

  • 4 - شیرینی ترحیم : از قنادی های معتبر خریداری می شود و از انواع می توان به مدل های کوکیز  , تسمه ای , شکلاتی , برزیلی و برشتوک اشاره کرد. از پرکاربردترین این مورد می توان از شیرینی برزیلی نام برد که یک شیرینی شکلاتی بوده و روی آن از گل هایی با جنس خمیر استفاده می شود.

  • 5 - میوه : موز بهترین گزینه برای میوه استفاده شده در مراسم ترحیم می باشد و در کنار آن می توان از دو مدل میوه فصل هم استفاده نمود. از بهترین میوه های مورد استفاده در مراسم ترحیم می توان از نارنگی سیب و خیار نیز ایتفاده نمود.

  • 6 - آبمیوه : در کنار میوه می توان از آبمیوه هم استفاده نمود و پذیرایی بهتری از میهمانان حاضر انجام داد. از طعم های مورد استفاده می توان از پرتقال , آناناس , انبه و هلو اشاره نمود. مزیت های استفاده آبمیوه این است که در انتهای مراسم می توانید تعداد باقیمانده آن را به ما مرجوع و وجه آن را پس بگیرید. 

  • 7 - پک پذیرایی ترحیم : یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای صاحبان مراسم ختم , زیپ کیپ مراسم ختم یا پاکت پذیرایی ترحیم می باشد. بسته پذیرایی ترحیم شامل مواردی همچون میوه آبمیوه , کیک می باشد که بسیار اقتصادی و نیز شکیل می باشد...

  • 8 - آب آشامیدنی : برای این گونه مرسم بهتر است از آب معدنی های یکنفره استفاده کرد.  روی هر میز که برای دو نفر مورد استفاده است از یک عدد آب معدنی به همراه دو لیوان کاغذی قرار می دهند و به محض استفاده از آن دوباره شارژ می شود.

  • 9 - دستمال کاغذی : در مساجد قبل از چیدن میوه ها در ظروف یک عدد دستمال کاغذی درون ظرف قرار داده که بهتر است از نوع کوکتلی یا همان چهار گوش و تاشده استفاده نمود. ضمن اینکه می توان روی میزها از دستمال کاغذی جعبه ای نیز استفاده کرد.

  • 10 - لیوان یکبار مصرف : بهترین نوع آن از جنس کاغذ می باشد و در مراسم مختلف کاربرد فراوانی دارد. این لیوان ها دارای طرح های متفاوتی می باشد که معمولا در مراسم ترحیم از رنگ های تیره تر استفاده می شود.

  • 11 - سینی پذیرایی : در تمام مساجد سینی به اندازه کافی وجود دارد اما برخی صاحبان مجالس که سلیقه متفاوتی نسبت به دیگران دارند می توانند از سینی های تشریفات که از کیفیت و ظاهر بهتری برخوردار است استفاده نمایند.

  • 12 - سبد گل و تاج گل ترحیم : این روزها جهت همدردی و عرض تسلیت به خانواده متوفی از گل استفاده می شود که می توان با تاج گل یا دسته گل این کار را انجام داد. این محصولات از بهترین و با کیفیت ترین و توسط پرسنل آموزش دیده تشریفات بهشت طراحی و ساخت می شوند.

  • 13 - میز ختم : برای تزیین این میز باید از شمعدان , شمع , چراغ لاله , سبد گل و عکس متوفی استفاده نمود. شمع ها در دو مدل بلند و وارمر وجو دارد که با توجه به سلیقه صاحبان مراسم از آن استفاده می شود.

  • 14 - سفارش بنر تراکت و استند ترحیم : شما می توانید در روز عقد قرارداد با ارائه مشخصات متوفی جهت چاپ خدمات چاپی مانند تراکت از ما کمک بگیرید.

خدمات ترحیم گروه تشریفات بهشت

تشریفات مراسم خاکسپاری

برگزاری مراسم تشییع  و خاکسپاری بر سر مزار 

برگزاری مراسم ترحیم

برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مساجد

برگزاری خدمات مجالس ترحیم

برگزاری خدمات مجالس ترحیم در منزل و رستوران

 برگزاری خدمات مجالس ترحیم

 ارائه خدمات کامل به خانواده متوفی 

مشاهده خدمات تشریفات بهشت

چرا تشریفات بهشت؟

برگزاری صفر تا صد مراسم خاکسپاری و ترحیم - تشریفات بهشت باسابقه ترین تشریفات مشهد

سابقه

بیش از 10 سال سابقه

برگزاری مراسم ختم

برگزاری بیش از 10000 مراسم ختم 

قیمت مناسب

تنوع و کیفیت بالای خدمات

قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت

قیمت و کیفیت مناسب 

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

سوالات متداول

وسایل لازم برای مراسم چهلم چیست ؟
می توان مراسم چهلم را به چند صورت انجام داد اول اینکه این مراسم را در منزل برگزار کرد دوم اینکه برگزاری این مراسم را در رستوران پیش ببریم و سوم اینکه بر سر مزار متوفی به یاد متوفی مراسمی را آغاز نماییم. جهت برگزاری این مراسم باید ابتدا مهماندار مراسم و مداح و در صورت نیاز رستوران مراسم ترحیم را رزرو نماییم و در کنار اینها باید به فکر تهیه پک پذیرایی و سینی الکل و دستمال کاغذی و همچنین گل آرایی باشیم...

اشتراک گذاری:

خدمات تشریفات بهشت مرتبط

نظر بدهید