تشریفات بهشت، قدیمی ترین تشریفات ترحیم مشهد با بیش از 10 سال سابقه

☳ برگزاری بیش از 10000 مراسم ترحیم انجام شده
☳ انجام صفر تا صد تشریفات خاکسپاری
☳ برگزاری مراسم ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد
☳ رزرو مسجد در سراسر مشهد

☎️ جهت برگزاری تشریفات مراسم ترحیم در مشهد با شماره های
09155156802 و 38331044
تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری:

تشریفات ترحیم مشهد

تشریفات ترحیم بهشت به عنوان با سابقه ترین تشریفات ترحیم در مشهد، برگزارکننده تشریفات مجالس ختم و  ترحیم در مشهد با هزینه مناسب و خدمات منحصر بفرد می باشد. از خدمات تشریفات ترحیم می توان به برگزاری مراسم ترحیم در مسجد، تالار و فضای باز اشاره نمود. بسیاری از خانواده های مشهد جهت برگزاری مراسم ترحیم  عزیزانشان ، از خدمات این گروه استفاده نموده و از خدمات ما اعلام رضایت نموده اند. شما می توانید با مراجعه به تشریفات بهشت مشهد ، هزینه مراسم ختم در مشهد را مطابق با درخواست خود دریافت نمایید.

تماس جهت رزرو مسجد و تشریفات ترحیم

هدف ما در تشریفات بهشت حفظ آبروی صاحبان مجالس و مراسم می باشد.

گروه تشریفات بهشت، همراه اول شما در برگزاری مجالس ختم و مراسم ترحیم و مجلس عزا , افتخار برگزاری بزرگترین و سنگین ترین مجالس ترحیم در مشهد را داشته و خواهد داشت. به لطف خدا افتخار ما این است که خانواده های ساکن مشهد , تشریفات بهشت را می شناسند و به آن اعتماد دارند زیرا تشریفات مجالس ختم و برگزاری مراسم ترحیم تخصص ما بوده و وظیفه ما فقط حفظ آبرو و جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

تشریفات بهشت با بیش از 10 سال سابقه، در تمامی مراحل در کنار شما هستیم

ما از ابتدا، سعی و تلاش داشتیم که با حفظ کیفیت و بهداشت مراسمات ختم را به بهترین نحو برگزار کنیم. ما در تشریفات بهشت، در عین تنوع در برگزاری مراسمات، از بهداشتی‌ترین پک های پذیرایی و مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین اقلام پذیرایی استفاده می کنیم.

برخی از خدمات تشریفات ترحیم بهشت:

⚪ برگزاری تشریفات در هنگام دفن در آرامستان
⚪ خدمات دریافت گواهی فوت و خرید قبر
⚪ اجرای مراسم شب اول در منزل متوفی
⚪ خدمات گل آرایی و شمع آرایی محل دفن
⚪ هماهنگی و رزرو مسجد جهت برگزاری مراسم ترحیم

⚪ رزرو تالار برای پذیرایی از میهمان ها
⚪ اجرای موسیقی عرفانی مراسم ختم
⚪ دعوت از مداح و قاری برای برگزاری مراسمات
⚪ چاپ بنر، تراکت و اعلامیه
⚪ تهیه تاج گل و سبد گل
⚪ تهیه حلوا، خرما، شیرینی و پک پذیرایی

تشریفات مجالس ترحیم مشهد

چرا تشریفات بهشت؟

برگزاری صفر تا صد مراسم خاکسپاری و ترحیم - تشریفات بهشت باسابقه ترین تشریفات مشهد

سابقه

بیش از 10 سال سابقه

برگزاری مراسم ختم

برگزاری بیش از 10000 مراسم ختم 

قیمت مناسب

تنوع و کیفیت بالای خدمات

قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت

قیمت و کیفیت مناسب 

خدمات تشریفات ترحیم بهشت مشهد

تشریفات ترحیم یکی از مهمترین مراسمات ما ایرانی ها است. در این مراسم، خانواده‌ها و دوستان فوت شده به یادبود و ارسال فاتحه به روح فرد از دست رفته خود می پردازند و از دسته مراسمات مذهبی به شمار می آید.

در برگزاری تشریفات ترحیم، خدمات مختلفی برای خانواده متوفی قابل ارائه است. این خدمات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خدمات مربوط به تدارک مراسم:

    این خدمات شامل رزرو محل برگزاری مراسم که ممکن است منزل یا مسجد یا تالار باشد، تجهیزات مربوط به مراسم (نظیر تجهیزات صوتی و نوری، صندلی‌ها و میزها و ...) و تدارک موارد مربوط به پذیرایی شامل پک های پذیرایی، حلوا و خرما و غذای مناسب برای پذیرایی مهمانان می‌شود.

  • خدمات مربوط به بنر و چاپ اعلامیه:

    در تشریفات ترحیم، ممکن است خانواده فوت شده نیاز به چاپ یک اعلامیه یا بنر برای اطلاع رسانی به خانواده، دوستان و آشنایان  داشته باشد که توسط تشریفات ترحیم آماده سازی خواهد شد.

  • خدمات مربوط به ایاب و ذهاب میهمان ها:

    در بسیاری از تشریفات ترحیم، خانواده‌ها نیاز به اتوبوس یا مینی بوس دارند تا در مکان دفن گرد هم جمع شوند.خدمات مربوط به خودرو شامل اجاره خودرو، تهیه خودروی مناسب برای تشریفات و شامل راننده برای رانندگی در روز تشریفات هستند.

  • خدمات مربوط به تهیه ویدئو مراسم:

    ممکن است برخی خانواده‌ها نیاز به ثبت خاطرات مراسم داشته باشند. این موضوع توسط تشریفات با بهترین کیفیت از کلیه مراسامات تهیه خواهد شد.

  • خدمات مربوط به مراسمات ختم:

    این خدمات شامل همه اقداماتی است که برای برگزاری مراسم ختم باید انجام شود. این خدمات شامل گل آرایی، انتخاب محل مناسب برای برگزاری مراسم، تهیه موارد پذیرایی می باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که خدمات تشریفات ترحیم بسیار گسترده و حساس است و در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و دینی برای برگزاری تشریفات ترحیم بسیار مهم و حائز اهمیت است و خدمات تشریفات ترحیم با همکاری افراد متخصص در این حوزه، اطمینان می‌دهند که مراسمات به بهترین نحو برگزار گردد.

در نهایت، خدمات تشریفات ترحیم باید با دقت و نهایت احترام به متوفی و خانواده‌هایشان ارائه شوند. این خدمات شامل کلیه مراحل دفن، مراسم تشییع جنازه و تدارک مراسم ترحیم در خانه و مسجد می‌شوند. خدمات تشریفات ترحیم باید با رعایت مسائل فرهنگی و دینی انجام شوند و برای بسیاری از خانواده‌ها، بسیار ارزشمند و مهم هستند.

تشریفات بهشت مشهد

خدمات ترحیم گروه تشریفات بهشت

تشریفات مراسم خاکسپاری

برگزاری مراسم تشییع  و خاکسپاری بر سر مزار 

برگزاری مراسم ترحیم

برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مساجد

برگزاری خدمات مجالس ترحیم

برگزاری خدمات مجالس ترحیم در منزل و رستوران

 برگزاری خدمات مجالس ترحیم

 ارائه خدمات کامل به خانواده متوفی 

مشاهده خدمات تشریفات بهشت

خدمات ترحیم مجموعه تشریفات بهشت به شرح زیر می باشد

1 - پذیرایی ختم :

از جدیدترین خدمات ترحیم تیم تشریفات بهشت می توان به تهیه پک پذیرایی ترحیم اشاره نمود. پک عزاداری یا پکیج مراسم ترحیم با منوهای مختلف و متنوعی در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود. برای بسته بندی اینگونه پاکت ها می توان از کیک , آبمیوه , میوه و حلواخرما استفاده نمود. این بسته ها به صورت کاملا بهداشتی و طبق پروتکل های بهداشتی تهیه و پک می شوند. تشریفات ترحیم مشهد

2 -  رزرو حسینیه و مساجد مشهد :

شما می توانید با توجه به منطقه سکونت خود , تعداد مهمان و توجه به جای پارک مناسب در اطراف مسجد , انتخاب خود جهت برگزاری مکان مورد نظرتان را در این امر انتخاب نمایید. برای رزرو مسجد در سراسر مشهد می توانید از ما کمک بگیرید.

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

3 - هماهنگی با آمبولانس : 

آمبولانس های دارای مجوز جهت انتقال متوفی که تلفنی رزرو شده و برای حمل متوفی استفاده می شوند. این آمبولانس ها درب منزل شما حاضر شده و مرحوم یا مرحومه را از آنجا به سردخانه منتقل می نمایند.

4 - انجام مراحل اداری کفن و دفن :

انجام امور اداری  حرم مطهر , بهشت رضا و خواجه ربیع , هماهنگی و اعزام مدیر تشییع که می تواند از ابتدا تا انتهای خاکسپاری شما را راهنمایی کند . از این امور می توان به خرید جاقبر و گرفتن جواز دفن اشاره نمود.

5 - هماهنگی با پرسنل جهت حمل تابوت متوفی : 

 یکی از خدمات شرکت بهشت جهت راحت بودن صاحبان عزا ، هماهنگی با پرسنل برای حمل تابوت متوفی می باشد (که البته همگی لباس فرم متحدالشکل بر تن دارند ) ، آنها باید راس ساعت مقرر در محل معین که می تواند در حرم مطهر یا بر سر مزار متوفی باشد حاصر شده و تابوت متوفی را تا محل جاقبر وی جابجا نمایند.

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

6 - تزیین و گل آرایی سنگ قبر متوفی :

یکی از خدمات پر کاربرد بر سر مزار متوفی ، تزیین سنگ قبر مرحوم با گل و شمع می باشد به گونه ای که دور سنگ قبر را توسط چارچوب که با گل طراحی شده تزیین می نمایند.

7 - کرایه صندلی و سایه بان :

برای اینکه مهمانان حاضر بر سر مزار در گرما یا سرما اذیت نشوند می توان از سایه بان و جهت رفاه حال افراد سالخورده و کودکان می توان از صندلی استفاده نمود , کرایه صندلی و سایه بان در بهشت رضا با توجه به تعداد حاضرین بر سر مزار انجام می گردد.

8 - اعزام پرسنل پذیرایی یا مهماندار مجالس :

جهت برگزاری مجلس ترحیم در منزل , بر سر مزار و در  مساجد می توان کار را به نیروهای تشریفات بهشت سپرد. پرسنل بهشت ، بیشتر دانشجو بوده و در کلاس های توجیهی مجموعه جهت بالا بردن بازدهی شان در برگزاری مراسم شرکت می نمایند و به گونه ای با شما رفتار می نمایند که انگار فردی از خانواده خودشان فوت کرده است.

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

9 - رزرو و هماهنگی مداح و قاری :

متناسب با انتخاب شما این افراد هماهنگ شده و می توانند خدمات خود را در مساجد , منزل یا مزار ارائه دهند. مداحان می توانند به خواندن قرآن مجید , اشعار معنوی یا خواندن روضه بپردازند که البته نوع اجرای وی متناسب با جو و فرهنگ خانوادگی شما متغیر می باشد.

10 - خرید ملزومات مراسم ختم :

چای , قند , دستمال کاغذی و لیوان یکبارمصرف که تعداد آن با توجه به تعداد میهمانان شما تهیه می شوند البته این ملزومات موارد دیگری هم دارد که در شماره های بعد توضیح داده شده است. لیوان یکبار مصرف معمولا از جنس کاغذ می باشد و می توان در کنار آب معدنی از آن استفاده نمود. معمولا در مسجد روی هر میز یک عدد آب معدنی به همراه دو عدد لیوان کاغذی قرار می دهند.

11 - رزرو رستوران مراسم ترحیم :

پس از مراسم خاکسپاری , روز هفتم ,  چهلم یا سالگرد متوفی ، می توان مهمانان را به رستوران دعوت نمود , رزرو تالار و رستوران یکی از خدمات این مجموعه به حساب می آید و متناسب با منطقه سکونت شما و یا تعداد مهمان تان انتخاب می گردد.

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

12 - پک پذیرایی ترحیم :

تهیه بسته مراسم ترحیم , زیپ کیپ مراسم ختم یا پکیج مراسم ترحیم یکی از بهترین گزینه هایی است که صاحبان مجالس ختم می توانند برای منوی ترحیم عزیزشان انتخاب نمایند. در این بسته ترحیم مواری همچون میوه آبمیوه یا شیر کاکائو و نیز کیک می باشد...

یکی از موارد پر استفاده در پک پذیرایی ترحیم می توان به پک حلواخرما شیرینی اشاره نمود.

13 - خرید میوه :

با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری و به مسجد ارسال می گردد. موز معمولا میوه ثابت در مراسم ختم است که می توان در کنار آن از چند قلم میوه فصل نیز استفاده نمود به عنوان مثال نارنگی یا سیب.

14 - خرید آب معدنی و آبمیوه :

یکی از مواردی که امروزه در مراسم ختم در کنار میوه برای پذیرایی از میهمانان مراسم ختم استفاده می شود آبمیوه است که البته جهت خنک شدن از شب قبل در  یخچال مسجد قرار داده می شود. آبمیوه ها در طعم های متنوعی موجود می باشد که طبق سفارش شما در مجلس استفاده می گردد.

15 - خرید شیرینی ترحیم حلوا تزیین شده و خرما مغزدار مجلسی تزیین شده :  

این موارد در دیس های چینی شکیل و یک شکل چیدمان می شوند و روی میز ترحیم قرار می گیرند. خرمای استفاده شده در مراسم مغزدار و در مدل های مختلفی وجود دارد به عنوان مثال می توان تزیین آن را با خمیر فوندانت انجام داد.

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

16 - سفارش تاج گل ترحیم :

خرید سبد گل و تاج گل ترحیم و گل آرایی توسط تشریفات بهشت با بهترین کیفیت انجام می شود ، کلیه خدمات گل آرایی مراسم ختم و ترحیم عزیزانتان توسط پرسنل گروه تشریفات بهشت انجام می شود , به کارگیری گل آراهای باسلیقه و حرفه ای باعث شده تا در انجام این امر بسیار موفق باشیم و رضایت شما را در این حوزه جلب نماییم.

17 - تزیین میز ترحیم : 

یکی از لازمه های برگزاری مراسم ترحیم مخصوصا در قسمت بانوان مسجد دیزاین میز ختم می باشد که با استفاده از پارچه مشکی ، ترمه ، گل آرایی عکس متوفی ، تزیینات میوه ، تزیین دیس های خرما ، حلوا و شیرینی می توان این میز را طراحی و اجرا نمود و باعث زیبایی و با شکوه تر شدن مراسم  شد.

18 - سفارش بنر مراسم ختم ، تراکت و استند عرض تسلیت : 

که البته تلفنی صورت می گیرد و با تایید نهایی شما چاپ می شود. تنوع چاپ این موارد بسیار زیاد بوده و متناسب با سلیقه شما صورت می پذیرد. معمولا دو عدد استند ترحیم که تصویر مرحوم روی آن چاپ شده در قسمت آقایان و بانوان مسجد از آن استفاده می گردد.

19 - سفارش و چاپ کارت دعوت ترحیم :

از آنجا که ما بهترین و معتبرترین چاپ خانه های شهر مشهد همکاری داریم می توانیم سفارشات چاپی شما مانند کارت دعوت را قبول و به انجام رسانیم.

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

20 - هماهنگی وسایل نقلیه , ایاب و ذهاب :

از آنجا که شاید برخی از اقوام شما از داشتن وسیله نقلیه بهره نمی برند می توانند از وسایل نقلیه که ما برای شما رزرو می نماییم استفاده کنید و در رفت و آمد کار راحت تری داشته باشید ، به عنوان مثال می توان جهت ایاب و ذهاب اقوام و خویشاوندان از درب منزل به سمت مزار متوفی از این وسایل نقلیه بهره برد.

21 - چاپ عکس باکیفیت روی شاسی : 

از مهم ترین موارد موجود در میز ختم می توان به عکس متوفی اشاره نمود که باید از بهترین کیفیت چاپ در آن استفاده گردد و می توان با گل آرایی عکس به زیباتر شدن آن کمک نمود.

21 - چاپ عکس باکیفیت روی شاسی : 

از دیگر خدمات ترحیم بهشت می توان به خدمات مجالس در منزل اشاره نمود که در زیر به شرح چند مورد از آن می پردازیم : 

  • 1 - گروه موسیقی مراسم ترحیم عرفانی : اگر صاحبان عزا علاقه ای به اینگونه موارد داشته باشند می توانیم با هماهنگی گروه موسیقی عرفانی در اینگونه مراسم به شما عزیزان خدمت نماییم.

  • 2 - تهیه ملزومات برگزاری مراسم ترحیم : از اینگونه موارد می توان به تهیه میز ، صندلی ، رومیزی و انواع ظروف اشاره نمود.

  • 3 - تزیین شمع میز مراسم ختم : با استفاده از شمع های بلند و جاشمعی های شیک می توان به زیبایی میز ترحیم افزود ضمن اینکه می توان از شمع الکترونیک نیز در تزیینات آن استفاده نمود.

  • 4 - تزیین میوه برای مراسم ختم : یکی از خدمات ترحیم بهشت استفاده از تزیینات میوه در مراسم ترحیم می باشد این مورد با استفاده از چندین نوع میوه فصل در دیس های چینی یا سینی های سیلور دیزاین می گردد.

لطفا جهت  رزرو مسجد و تشریفات ترحیم  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

نظر بدهید