تشریفات مجلس ختم و ترحیم مشهد

تشریفات مجلس ختم و ترحیم مشهد

تشریفات مجلس ختم و ترحیم مشهد

تشریفات بهشت مشهد برگزارکننده تشریفات مجلس ختم و مراسم ترحیم مشهد ، افتخار برگزاری باشکوه ترین تشریفات مراسم ختم و ترحیم در این شهر را دارا می باشد.

هدف ما حفظ آبروی شما در برگزاری مراسم و مجالس می باشد. 

همیشه تلاش کرده ایم تا بتوانیم خدمات خود را به صورت حرفه ای و مطمئن به شما عزیزان ارائه داده و در انتها رضایت شما خوبان را جلب نماییم.

خدمات ترحیم تشریفات بهشت در مجالس ترحیم و اجرای مراسم ترحیم و ختم به شرح زیر می باشد  :

1 -  راهنمایی خانواده ی متوفی در امور خاکسپاری و تشییع. اعزام یک نفر مامور تشییع می تواند بسیاری از دغدغه های شما جهت انجام امور اداری پیش از تدفین را رفع نماید به علت پیچیده بودن امور پیش از تدفین سپردن این امر به پرسنل تشریفات بهشت می تواند کار شما را ساده تر و سزعت انجام امور را بالاتر برد.

2 -  هماهنگی با امبولانس جهت حمل  و انتقال مرحوم یا مرحومه به سردخانه. این آمبولانس ها پس از تماس تلفنی در محل مورد نظر شما حاضر شده و انجام وظیفه می نمایند و متوفی را به سردخانه منتقل می نماید.

3 - حمل تابوت مرحوم یا مرحومه توسط پرسنل تشریفات ، برای این امر نیاز به شش نفر پرسنل و خدمه می باشد تا تابوت وی را جهت طواف حرم و یا هنگام خواندن نماز متوفی ، به محل انتقال دهند. این افراد با لباس فرم متحدالشکل بهشت در اینگونه مراسم و مجالس حاضر می شده و به خانواده مرحوم خدمت می نمایند.

4 - تهیه موارد مربوط به کفن و دفن نظیر ( ترمه ، بالشت و کفن ) هنگام  خاکسپاری به ترمه و کفن نیاز است که تهیه این چند مورد می تواند توسط مدیر تشییع انجام و به مسئول مورد نظر در غسال خانه تحویل شود.

5 -   ارسال گل و تاج گل بر سر مزار که این موارد می تواند هم به صورت طبیعی و هم مصنوعی بر سر مزار متوفی ارسال گردد. این محصولات بسیار متنوع و زیبا می باشند و طبق سلیقه شما صورت می پذیرد. از گل های پر کاربرد در تاج گل های طبیعی می توان از گلایل ، داوودی ، آنتریوم ، آلستر و میخک نام برد. شما می توانید جهت سفارش آنلاین گل در مشهد به سایت golforoshionline.com مراجعه نمایید.

6 - رزرو رستوران و تالار برای صرف ناهار مهمان ها پس از مراسم تدفین بر سر مزار متوفی. این محل می تواند با توجه به نظر و البته تعداد مهمانان شما صورت پذیرد ، رزرو تالار در مناطق مختلف مشهد انجام شده و به بهترین شکل ممکن از مهمانان شما پذیرایی صورت می پذیرد. ضمن اینکه منوی مرد نظر شما با بهترین کیفیت ارئه می گردد...

7 - رزرو مساجد مشهد: از مهم ترین مساجد مشهد می توان به مسجد قبا , توفیق , غدیر باباعلی و الزهرا اشاره نمود که با توجه با تعداد مهمان و منطقه سکونت شما صورت می پذیرد.

8 -  خرید کلیه موارد پذیرایی و تهیه ملزومات مراسم ختم. این ملزومات توسط مسئول خرید شرکت ، تهیه و به محل برگزاری مراسم منتقل می شود. البته پس از ارسال به مسجد موارد پذیرایی به دو قسمت مساوی بین بخش آقایان و بانوان تقسیم می شود. گفتنی است خریدمیوه به صورت روزانه و تازه نجام می گردد و فاکتور مربوطه تسلیم شما می شود.

9 - اعزام پرسنل و مهماندار مراسم جهت پذیرایی در مساجد. تعداد مهماندار با توجه به تخمین تعداد مهمانان مراسم شما تعیین می شود. این مهمانداران در تمام مجالس ، یک ساعت پیش از آغاز آن در محل حاضر شده و در بخش آقایان و بانوان به وظایف خود عمل می نمایند.

10 - اعزام مهماندار به منازل جهت پذیرایی از مهمانان شما. این مهمانداران یک ساعت پیش از آغاز مراسم در منزل شما حاضر شده و مقدمات حضور مهمانان در منزل شما را فراهم می نمایند.

11 - چاپ عکس متوفی , تراکت , استند و بنر عرض تسلیت. این خدمات طبق سلیقه شما طراحی و پس از طراحی و تایید شما به چاپ می رسند.

12 - سفارش تاج گل ترحیم و گل رومیزی و تزیین میز ترحیم. میز ترحیم از پرطرفدارترین خدمات ترحیم در مسجد ، منزل و تالارها می باشد که توسط تیم تشریفات بهشت دیزاین و انجام می شود.

13 - سفارش و چاپ کارت دعوت با طرح و مدل مورد نظر شما.. این مورد هم توسط میل شما و با توجه به تعداد مهمان شما به چاپ رسیده و به محل مورد نظر شما ارسال می گردد.

14هماهنگی و رزرو وسایل ایاب و ذهاب جهت انتقال مهمانان بر سر مزار. به علت اینکه برخی از اقوام وسیله نقلیه یا خودرو ندارند تا بر سر مزار حاضر گردند می توانند از وسایل نقلیه ای که گروه تشریفات بهشت از پیش رزرو کرده اند ، استفاده نمایند.

15 -  گل آرایی عکس مرحوم یا مرحومه طبق سلیقه صاحبان مراسم این امر توسط پرسنل آموزش دیده بهشت و با توجه با سلیقه شما انجام می گردد. از گل های مورد استفاده می توان به داوودی ، آنتریوم و میخک اشاره نمود.

16 -  فیلمبرداری و عکاسی از مجالس در منزل , مسجد و رستوران. بعضا خانواده های مرحوم تمایل داردند که از برگزاری مراسم و مجالسشان عکس و یا فیلمبرداری شود که این امر هم توسط کادر تشریفات بهشت مشهد انجام پذیر است.

17 -  اعزام مداح و قاری مورد نظر شما به مساجد و رستوران یا منزل. این افراد باید به محض روبرو شدن با صاحب مراسم خود را به ایشان معرفی کرده و مشخصاتی که باید در حین مراسم بازگو شوند را اخذ نماید.

18 - حمل وسایل و موارد مربوط به برگزاری مراسم از  مسجد ،  مزار ، رستوران به منزل شما... این خدمت توسط وانت و پرسنل تشریفات انجام می شود.

10 - گل آرایی سنگ قبر متوفی که معمولا به صورت چارچوب مستطیل شکل روی سنگ قرار می گیرد.

تمام سفارشات شما مانند تهیه و خرید گل رو میزی یا تاج گل و یا خرید موارد پذیرایی از مراکز و فروشگاه های معتبر شهر تهیه می شود تا مجلس عزیزان شما هر چه آبرومندانه تر به پایان برسد. شرکت تشریفات بهشت مجری کامل مجالس ترحیم و ختم در مشهد. ما به تمام تعهدات خود پایبند هستیم چون باید جهت برگزاری مراسم از آبروی خود و آبروی شما دفاع کنیم. تشریفات بهشت هرلحظه در کنار شما...

از اینکه مجالس خود را به ما می سپارید به خود افتخار می کنیم.تشریفات بهشت بهترین گروه تشریفات و برگزارکننده مجالس و مراسم ترحیم در شهر مشهد...

اشتراک گذاری:

نظر بدهید